

Community Management
- Community Management
- Community Engagement
- Social Selling
Obsługujemy społeczności w oparciu o założenia strategiczne i kreatywne. Przejmujemy ruch BOK, żeby odbiorca czuł się dopieszczony. Kreatywnie i strategicznie zarządzamy społecznością i komunikacją z odbiorcami, nadając wartość każdemu komentarzowi. A co więcej – potrafimy sprzedawać będąc z nim w kontakcie.

Community Management
Najbardziej cieszą nas komentarze, pod którymi sypią się lajki i te… które szybko ucinają niepotrzebną dyskusję. Mówimy językiem marki. Kiedy to potrzebne, moderujemy 24h na dobę. Wśród naszych wieloletnich Klientów znajdują się banki, marki samochodowe i kosmetyczne.
Community Engagement
Zaangażowani fani, to naturalni ambasadorzy marki. Wiemy to i poświęcamy im dużo uwagi. Wchodzimy w dyskusję i moderujemy ją. W dziale Community Management pracują tylko ludzie, którzy kochają gadać. Często korzystamy z dedykowanych dla marki gifów lub zdjęć, a dokładny plan moderacji przedstawiamy na etapie prezentowania oferty.
Social Selling
Social media to nie tylko komunikacja i wizerunek, ale również przestrzeń do skutecznej sprzedaży produktów. Nasze działania to digitalowe rozszerzenie pracy Biura Obsługi Klienta, a opracowane we współpracy z Klientem skrypty pomagają w finalizowaniu procesu sprzedaży.
Sprawdź komplementarne usługi
-
Marketing
B2Btworzenie specjalistycznego contentu, budowa ekosystemów digital nakierowanych na pozyskiwanie leadów, wsparcie w komunikacji do wielu rynków
-
Strategia (launch i budowanie strategii marek)
strategie komunikacji i brand building, projektowanie kampanii long & short term, audyt strategiczny & rewizja założeń, warsztaty & szkolenia
ZOBACZ WDROŻENIA
USŁUGI W NASZYCH
REALIZACJACH