Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

launch i budowanie strategii marek

Strategia

Specjalizacje
  • Strategie komunikacji i brand building
  • Projektowanie kampanii long & short term
  • Audyt strategiczny & rewizja założeń
  • Warsztaty & szkolenia

Zamiast wróżyć z fusów albo liczyć na przeczucia, strategie i idee komunikacji budujemy w oparciu o badania konsumenckie.

Strategie komunikacji i brand building

 

Budujesz markę? A może chcesz odświeżyć jej wizerunek? Branding/rebranding nie mają dla nas tajemnic. Budujemy tożsamość marki, wyznaczamy kierunki rozwoju, podpowiadamy gdzie i do jakich grup najlepiej dotrzeć. Wszystko w ścisłej współpracy z Klientem, wsłuchując się w jego potrzeby. Twój brand utknął w martwym punkcie? Przyjrzymy się temu i zbudujemy skuteczną strategię komunikacji. Nizależnie od tego, czy nastawiasz się na szybką akcję czy długofalowe działania – znajdziemy dla Ciebie golden ticket i pomożemy trafić do odbiorców.

 

 

Projektowanie kampanii long & short term

 

Wiemy co, kiedy i jak często mówić. Gdzie pokazać Twój brand, żeby spotkać odpowiednich odbiorców. Analizujemy, dopasowujemy i planujemy kampanie błyskawiczne i rozciągnięte w czasie. Wszystko po to, żebyś Ty nie musiał_a.

 

 

Audyt strategiczny & rewizja założeń

 

Samo podjęcie działań nie wystarczy – trzeba jeszcze sprawdzać ich skuteczność. Dlatego audyt strategiczny i rewizja założeń to nieodłączna część naszej pracy. Potwierdzenie lub zrewidowanie wstępnych założeń to najlepsza droga do osiągnięcia założonych celów. Nawet jeśli oznacza to wdrożenie w życie planu B.

 

 

Warsztaty & szkolenia

 

Możemy dać Ci gotowy produkt, opracowany na bazie naszego doświadczenia. Ale wiemy, że wspólna praca da znacznie lepszy efekt. Dlatego, chcąc pracować Z Klientem, a nie DLA Klienta, organizujemy warsztaty i szkolenia strategiczne, na które Cię zapraszamy. Techniki badań dopasujemy do Twoich potrzeb, by razem zbudować optymalną strategię marki czy komunikacji.