BNP Paribas
kompleksowa
obsługa
Od 2018 roku rozwijamy współpracę i relacje z Bankiem BNP Paribas. Przez ten czas poznaliśmy wartości marki, z którymi się utożsamiamy, co wybrzmiewa w tworzonych przez nas treściach na Facebook, Instagram i LinkedIn.
- BNP Paribas
W strategii działań stawiamy na uwydatnianie sprecyzowanych wartości i DNA marki
Najwyższy poziom obsługi klienta, troska o społeczność i pełne skupienie na Klientach Banku BNP Paribas.
Dodatkowo – tworzymy kampanie promujące produkty i inicjatywy banku. Zdarzyło nam się nawet nagrywać dla BNP Paribas #Hot16Challenge. Dzieje się!
Zajmujemy się również bieżącym monitoringiem treści i community managementem dla marki.
Pełnimy rolę pierwszego kontaktu w aż 5 serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, GoWork). Reagujemy szybko – nasz średni czas odpowiedzi to 15 minut! Sprawna komunikacja pozwala nam też na optymalne działanie w sprawach kryzysowych i skuteczne neutralizowanie potencjalnego hejtu.
Podobne realizacje