myHummy - kampania performance header

myHummy

kampania performance

Wyzwanie:

1. Optymalizacja wyników

2. Maksymalizacja konwersji

3. Zachowanie kosztu konwersji na określonych poziomie opłacalności

 

Marka myHummy to doskonale znane polskim konsumentom misie Szumisie w wersji dedykowanej na rynek niemiecki. Strategia kampanii oparta została na 3-etapowym lejku sprzedażowym, w którym komunikat zmieniał się wraz z intencjami zakupowymi odbiorców. W działaniach wyszliśmy od szerokiego targetowania oraz mixu kanałów, w których wykorzystaliśmy Google Ads, Facebook Ads, kampanie Programmatic oraz Taboolę.

Efekty

Efekty przekroczyły założone cele, zwiększając kilkudziesięciokrotnie konwersję w stosunku do analogicznego okresu w 2018. Ponadto przekroczyliśmy średni współczynnik konwersji w Niemczech, który wynosi 2,22%.

69%

wzrost konwersji

64%

mniejszy koszt

4,20%

współczynnik konwersji

Odpal nam brief

Kontakt