Wyzwanie:
1. Optymalizacja wyników
2. Maksymalizacja konwersji
3. Zachowanie kosztu konwersji na określonych poziomie opłacalności
Marka myHummy to doskonale znane polskim konsumentom misie Szumisie w wersji dedykowanej na rynek niemiecki. Strategia kampanii oparta została na 3-etapowym lejku sprzedażowym, w którym komunikat zmieniał się wraz z intencjami zakupowymi odbiorców. W działaniach wyszliśmy od szerokiego targetowania oraz mixu kanałów, w których wykorzystaliśmy Google Ads, Facebook Ads, kampanie Programmatic oraz Taboolę.
Efekty
Efekty przekroczyły założone cele, zwiększając kilkudziesięciokrotnie konwersję w stosunku do analogicznego okresu w 2018. Ponadto przekroczyliśmy średni współczynnik konwersji w Niemczech, który wynosi 2,22%.
69%
wzrost konwersji
64%
mniejszy koszt
4,20%
współczynnik konwersji
Odpal nam brief