Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Scroll down

Wokas – Rośliny Cię

Pokochają

To ten przypadek, kiedy kontakt z kampanią powoduje, że jest nam miło i mamy poczucie, że marka nas rozumie. Pokochacie tę kampanię, a jeżeli zapoznacie się z nią bliżej – “Rośliny Was pokochają”.

 

Domowe dżungle pojawiły się w naszych domach i nie zapowiada się, żeby ten trend się zmienił. Zasłużyły na traktowanie produktami najwyższej jakości i kampanię 360 dedykowaną właśnie im.

 

Specjalistyczne ziemie Wokas pokazaliśmy jako te, które naprawdę rozumieją nasze rośliny. Wsłuchaliśmy się w przyrodę…

Specjalizacje
  • Strategia (launch i budowanie strategii marek)
  • Zintegrowane kampanie digital
  • Branded content
  • Influencer marketing
Nagrody
  • Effie
  • Kreatura
  • Stevie

Bohaterami kampanii „Rośliny Cię pokochają” są kwiaty, łodygi, pędy, korzenie, liście, storczyki, zamiokulkasy, wrzosy i jabłonki.

 

W spocie wizerunkowym mówią głosem Krystyny Czubówny, pokazując nam świat ze swojej perspektywy. Usłyszeć i obejrzeć efekty tej współpracy mogliście w kinach, telewizji, digitalu i na galach rozdania nagród.

Rośliny żyją, tak samo ożyć miała nasza komunikacja

W naszej kampanii nie zostały wykorzystane żadne zdjęcia stockowe oraz nie ucierpiała żadna roślina. Podczas jednej sesji sfotografowaliśmy 60 zielonych modeli.

 

Zdjęcia wykorzystywane w komunikacji na platformach social media to prawdziwe rośliny, które znamy i kochamy. Stworzyliśmy bliską relację ludzie-rośliny. Jak inaczej mogłyby nas pokochać?

Swipe left or right
Potem ruszyliśmy z kanałem YouTube

Rozmawiając o roślinach podczas sadzenia jabłonek i wrzosów, siedząc w pełnym roślin studiu i opowiadając o ich potrzebach, nagraliśmy 30 odcinków „Zielonej Szkoły Wokas”.

 

Prowadzącymi program zostali eksperci marki, a wspierał ich niezastąpiony miłośnik roślin i autor książki „Roślinne porady” Sebastian Kulis. Każdy kontakt z marką Wokas to wiedza, za którą „Rośliny Cię pokochają”.

Swipe left or right
Kampania w liczbach

Jak wyglądała kampania w trzech liczbach?

  • 13.9 MLN
    zasięg w TV

  • 88.6 MLN
    kontaktów reklamowych

  • 65 %
    wzrostu postrzeganej jakości