Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Launch

Disney+ w CEE

2022 roku w branży komunikacji miał kilka przełomowych momentów. Dla nas tym szczególnym był długo wyczekiwany launch platformy streamingowej Disney+ w Polsce i na czterech innych rynkach CEE (SK, RO, CZ, HU), gdzie (spoiler alert) odpowiadaliśmy za wsparcie komunikacyjne. 

 

Z Disney współpracujemy od wielu lat

Nie zdradzimy ilu, bo szczęśliwi czasu nie liczą. Przez ten czas poznaliśmy oczekiwania Klienta oraz zbudowaliśmy relację opartą na wzajemnym zaufaniu, a co za tym idzie – sprawnej współpracy. Było to szczególnie ważne podejmując wyzwanie, jakim była logistyka we wsparciu komunikacyjnym oprawy OOH i lokalizacji materiałów graficznych Disney+ na 5 rynkach jednocześnie.

Komunikacja podzielona była na trzy główne fazy

Kolejno publikowane były informacje na temat planowanej daty launchu platformy w Polsce, dostępnych produkcji w usłudze oraz cenie.

 

Nasz team odpowiadał za stworzenie kreacji lokalizacyjnych na rynki polski, węgierski, czeski, rumuński i słowacki dla każdej z faz, w tym m.in. screeningi czy materiały dedykowane programmatic.

Swipe left or right

Jak wyglądała kampania w trzech liczbach?

  • 5
    rynków obsługiwanych jednocześnie

    PL, RO, CZ, SK, HU
  • 1400
    grafik stworzonych

    pod działania performance (również programmatic)
  • 4500
    dedykowanych assetów digital

    na rynki: polski, węgierski, czeski, rumuński i słowacki