Launch
Disney+ w CEE
2022 roku w branży komunikacji miał kilka przełomowych momentów. Dla nas tym szczególnym był długo wyczekiwany launch platformy streamingowej Disney+ w Polsce i na czterech innych rynkach CEE (SK, RO, CZ, HU), gdzie (spoiler alert) odpowiadaliśmy za wsparcie komunikacyjne.
- Disney+
Z Disney współpracujemy od wielu lat
Nie zdradzimy ilu, bo szczęśliwi czasu nie liczą. Przez ten czas poznaliśmy oczekiwania Klienta oraz zbudowaliśmy relację opartą na wzajemnym zaufaniu, a co za tym idzie – sprawnej współpracy. Było to szczególnie ważne podejmując wyzwanie, jakim była logistyka we wsparciu komunikacyjnym oprawy OOH i lokalizacji materiałów graficznych Disney+ na 5 rynkach jednocześnie.
Kolejno publikowane były informacje na temat planowanej daty launchu platformy w Polsce, dostępnych produkcji w usłudze oraz cenie.
Nasz team odpowiadał za stworzenie kreacji lokalizacyjnych na rynki polski, węgierski, czeski, rumuński i słowacki dla każdej z faz, w tym m.in. screeningi czy materiały dedykowane programmatic.
Jak wyglądała kampania w trzech liczbach?
-
5rynków obsługiwanych jednocześniePL, RO, CZ, SK, HU
-
1400grafik stworzonychpod działania performance (również programmatic)
-
4500dedykowanych assetów digitalna rynki: polski, węgierski, czeski, rumuński i słowacki