Od sześciu lat jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową komunikację marki Kia Motors Polska w mediach społecznościowych. Do naszych obowiązków należy m.in. tworzenie i egzekucja strategii social media, współpraca z blogerami, działania performance, czy optymalizacja strony www.
W ramach współpracy odpowiadamy także za prowadzenie fanpage’y Kocham Football, Świat Tenisa oraz Kia Platinium Cup, które zrzeszają społeczność ponad 1,5 miliona fanów.
Nasza komunikacja dociera do ponad 10 mln użytkowników miesięcznie. Stworzyliśmy największą społeczność fanów Kia w Europie, a fanpage Kia Motors Polska znalazł się na 1. miejscu spośród największych i najbardziej angażujących profili marek motoryzacyjnych na Facebooku (wg Sotrender).
Za zrealizowaną kampanię „Najtrudniejszy Quiz Piłkarski” uzyskaliśmy nominację do Golden Arrow 2014 i nagrodę Bronze Stevie Award 2014.
obejrzyj film
Efekty
78%
obniżenie kosztu zapisu na jazdę testową dzięki działaniom performance
1,1 mln
społeczność na fanpage'u Kocham Football
126%
zrealizowane KPI na zasięg
Odpal nam brief