Gancia - kampania wizerunkowa header

Drink Beauty

kampania wizerunkowa

Za pomocą statycznych kadrów chcieliśmy przybliżyć włoskiego ducha marki podczas sesji zdjęciowej, której bohaterów stanowili potencjalni konsumenci Gancia.

Wyobrażaliśmy sobie ich, jako celebrujących podczas spędzaniu czasu z przyjaciółmi, jako osoby pełne pasji, eleganckie, wrażliwe na piękno, którym przyjemność sprawia spędzanie czasu na sączeniu włoskiego klimatu (dosłownie i w przenośni) w wyrafinowanych, pięknych miejscach. 

Wyzwanie stanowiła organizacja odbywających się jednocześnie dwóch różnych planów zdjęciowych.

Na jednym odbywała się sesja lifestyle z zaangażowanymi modelami, oraz precyzyjnie dopracowaną scenerią. Drugi tymczasem skupiał się na wyeksponowaniu samego designu produktu. Oba plany zostały zaaranżowane w spójnej estetycznie koncepcji.

Efekty shootu będą wykorzystywane w komunikacji marki przez cały rok. 

Gancia - kampania wizerunkowa obraz

Odpal nam brief

Kontakt