Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Danone

Ale pitny

Ale! kampania. Ale! loteria! Ale! pitny. Wyszło świetnie. I to bez żadnych “ale”.

Znaczy… było dużo “Ale!”, ale tylko w copy.

 

Był gorący sezon wiosna/lato ‘21.

Nie tylko ze względu na temperaturę, to też gorący okres sprzedażowy dla tej kategorii. Musieliśmy wyróżnić się zarówno w digitalu, jak i na półce. Zaprojektowaliśmy opakowania, materiały POS, KV oraz Landing Page. Teraz trzeba było dotrzeć do konsumentów. A skoro za oknem wysokie temperatury, zaproponowaliśmy coś świeżego, ale i prostego. Takiego idealnego na lato. Takiego jak Ale! pitny.

Swipe left or right
Vouchery do wybranych sklepów i prosta mechanika loterii.

Odpowiednio dobrane platformy, odświeżona i apetyczna komunikacja pozwoliły nam dotrzeć do dotychczasowych i nowych konsumentów. Ważne dla nas były działania na TikToku. W ten sposób zaangażowaliśmy młodszych odbiorców, wykorzystuając bardzo efektywne wtedy challenge.