Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Auchentoshan

kompleksowa

obsługa

Otworzyliśmy ciekawość z Auchentoshan.

 

Aby wyróżnić się na rynku alkoholi premium, stworzyliśmy komunikację opartą o różne typy ciekawości.

Zakończyliśmy 2022 rok projektem, który klient ocenił jako “jeden z najlepszych, jaki powstał dla tej marki”. Sesja współtworzona z shootmewarsaw i Maciejem Milochem od pierwszego spojrzenia budzi ciekawość i opowiada o marce obrazami.

W kampanię zaangażowaliśmy popularnych twórców

Zobaczycie w niej wokalistkę Natalię Nykiel, fotografa Jana Dmitriego i stylistę fryzur – Dawida Krynickiego (łącznie 230 tys. obserwujących).

Swipe left or right
Ale kampania to nie wszystko

W ramach obsługi realizujemy dla Auchentoshan zakres stałych działań: strategię działań digitalplan taktyczny, obsługę kreatywną, działania influencer marketingoweambasadorskie, produkcję materiałów wideo i foto oraz działania mediowe.