Tymbarrrk
OJA!Orzeźwia!
Jak rozumiemy hasło „Digital first”? Chcemy być pierwsi w digitalu. Zaufał nam Tymbark, któremu zaproponowaliśmy coś, czego jeszcze nie było. Nawet na TikToku.
- Tymbark
- Influencer marketing
- Social Media (TikTok)
- Kreatura (wyróżnienie)
Stworzyliśmy filtr będący interaktywną beat maszyną
W ten sposób udał nam się przenieś kampanię „O Ja! Orzeźwia” do Internetu. To pierwszy tego typu filtr na świecie!
Jeżeli nie wierzycie, zapytajcie TikToka. Użytkownicy nie tylko mogli posłuchać kampanijnej piosenki, ale też każdy z nich mógł stworzyć swoją własną wersję. Tak powstały 1534 utwory autorstwa tiktokerów.
Nasz filtr prezentowali tiktokerzy uwielbiani przez gen-z – Ewelina Ross, Loczniki i Jeleniewska. Wspólnie z Marysią stworzyliśmy też unikatowy merch. Nerki Tymbark x Jeleniewska dzięki viralowym filmom szybko stały się przedmiotem pożądania.
Musicie to zobaczyć, ale… UWAGA!
Oglądanie filmów z tej kampanii powoduje długotrwałe powtarzanie w głowie “Tymbarrk, Tymbarrrrk Tymbarrrk orzeźwia!”.
PODOBNE REALIZACJE