Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Scroll down

BNP Paribas

kompleksowa

obsługa

Od 2018 roku rozwijamy współpracę i relacje z Bankiem BNP Paribas. Przez ten czas poznaliśmy wartości marki, z którymi się utożsamiamy, co wybrzmiewa w tworzonych przez nas treściach na Facebook, Instagram i LinkedIn. 

W strategii działań stawiamy na uwydatnianie sprecyzowanych wartości i DNA marki

Najwyższy poziom obsługi klienta, troska o społeczność i pełne skupienie na Klientach Banku BNP Paribas.

 

Dodatkowo – tworzymy kampanie promujące produkty i inicjatywy banku. Zdarzyło nam się nawet nagrywać dla BNP Paribas #Hot16Challenge. Dzieje się!

 

 

Aby nic nie umknęło

Zajmujemy się również bieżącym monitoringiem treścicommunity managementem dla marki.

 

Pełnimy rolę pierwszego kontaktu w aż 5 serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, GoWork). Reagujemy szybko – nasz średni czas odpowiedzi to 15 minut! Sprawna komunikacja pozwala nam też na optymalne działanie w sprawach kryzysowych i skuteczne neutralizowanie potencjalnego hejtu.