Kampania Wizerunkowa "Moja Mała Skandynawia"

Kampania Wizerunkowa Ruukki Polska

"Moja mała Skandynawia” to kampania wizerunkowa Ruukki Polska, za której pomysł i realizację odpowiada agencja WebTalk. Kampania ma na celu przybliżenie wartości marek Ruukki, Plannja i Siba oraz podkreślenie ich skandynawskiego rodowodu. W ramach kampanii stworzono stronę internetową mojamalaskandynawia.pl, na której można zapoznać się z filozofią i kluczowymi wartościami marek należących do Ruukki. Na potrzeby kampanii wizerunkowej przygotowano także specjalny spot reklamowy - https://youtu.be/qeB6BI7Nt5Q. Całość wspierano szeregiem działań marketingowych, w tym m.in.: promocją filmu na Facebooku, Google, YouTube oraz w telewizji. Wraz ze startem kampanii „Moja mała Skandynawia” obecność marki w mediach społecznościowych została również rozszerzona o profil na Instagramie.

Kampania Wizerunkowa Ruukki Polska

Social media

Video

WWW

Napisz do nas