Jan Błachowicz
Pako Lorente
Za takie kampanie kocha się swoją pracę. Marketing outside the box przekształciliśmy na outside the cage i zaangażowaliśmy do współpracy mistrza UFC – Jana Błachowicza. Pokazaliśmy jego oblicze, jako ikony stylu poza oktagonem.
- Pako Lorente
Do obsługi Klienta stworzyliśmy zespół łączący pasję do świata mody i sportów walki. Tak powstała kampania Selected by Jan Błachowicz, a sam mistrz dołączył do Klubu Kultur Pako Lorente.
Kreacje, które stworzyliśmy były silne, scenografia surowa, a pokazane na nich ubrania nadawały całemu otoczeniu styl godny mistrza. Wiedząc, jak istotny jest video marketing, stworzyliśmy też spot wizerunkowy, w którym główną rolę odegrał nasz Ambasador.
W intuicyjny sposób użytkownicy mogli kupić produkty z linii Selected by Jan Błachowicz. Do dziennikarzy, sportowców i influencerów trafiła wysyłka kreatywna, która zapewniła dodatkowe publikacje.
Do jego promocji zaprosiliśmy 20 influencerów, którzy razem z fanami mogli jednocześnie wspierać mistrza przed zbliżającą się walką w obronie tytułu oraz promować kolekcję Pako Lorente.
Jak wyglądała kampania w trzech liczbach?
-
2.1 Kużycia filtru AR
-
79.8 Kreakcji pod postami influencerów
-
749 Kzasięgu postów influencerów
PODOBNE REALIZACJE