Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Jan Błachowicz

Pako Lorente

Za takie kampanie kocha się swoją pracę. Marketing outside the box przekształciliśmy na outside the cage i zaangażowaliśmy do współpracy mistrza UFC – Jana Błachowicza. Pokazaliśmy jego oblicze, jako ikony stylu poza oktagonem. 

 

 

 

Moda i sport w parze

Do obsługi Klienta stworzyliśmy zespół łączący pasję do świata mody i sportów walki. Tak powstała kampania Selected by Jan Błachowicz, a sam mistrz dołączył do Klubu Kultur Pako Lorente. 

 

Utrzymana w ciemniejszej kolorystyce sesja, pokazywała męską stronę mody i inną stronę sportu

Kreacje, które stworzyliśmy były silne, scenografia surowa, a pokazane na nich ubrania nadawały całemu otoczeniu styl godny mistrza. Wiedząc, jak istotny jest video marketing, stworzyliśmy też spot wizerunkowy, w którym główną rolę odegrał nasz Ambasador.

 

 

Efekty sesji użytkownicy mogli zobaczyć na dedykowanym landing page’u

W intuicyjny sposób użytkownicy mogli kupić produkty z linii Selected by Jan Błachowicz. Do dziennikarzy, sportowców i influencerów trafiła wysyłka kreatywna, która zapewniła dodatkowe publikacje.

Swipe left or right
Kampanię rozbudowaliśmy o instagramowy filtr AR

Do jego promocji zaprosiliśmy 20 influencerów, którzy razem z fanami mogli jednocześnie wspierać mistrza przed zbliżającą się walką w obronie tytułu oraz promować kolekcję Pako Lorente

Kampania w liczbach

Jak wyglądała kampania w trzech liczbach?

  • 2.1 K
    użycia filtru AR

  • 79.8 K
    reakcji pod postami influencerów

  • 749 K
    zasięgu postów influencerów