
Pełnia smaku i wiosny w
kampanii
Beskidzkiego
Przepis na sukces w kuchni jest całkiem prosty – wystarczy wybrać naturalne i uniwersalne produkty o dobrym składzie, takie jak Beskidzki – nasz najlepszy olej rzepakowy.
A w marketingu? Bez wątpienia niezbędna jest synergia między teamami agencji i ścisła współpraca z Klientem. Wszystko po to, by działać kreatywnie, jakościowo i skutecznie. Dokładnie tak, jak w przypadku naszej wiosennej kampanii dla Beskidzkiego.
Nasza podróż z Beskidzkim rozpoczęła się od opracowania dla tego Klienta strategii i konceptu kreatywnego. Zakres naszych wspólnych działań cały czas się poszerza, a o tym, że świetnie się rozumiemy, świadczą między innymi znacznie przekroczone KPI najnowszej kampanii. Dowiedzcie się o niej więcej!
Beskidzki gwiazdą telewizji
W WebTalk specjalizujemy się w produkcji branded contentu. Tym razem stworzyliśmy pełne smaków oraz kolorów spot telewizyjny i billboard sponsorski. Beskidzki nawet przez chwilę nie gwiazdorzył i na planie spisał się na medal, podobnie jak cała ekipa.
To jasne jak słońce, w którym dojrzewa rzepak, że odpowiadaliśmy zarówno za koncept kreatywny i koordynację działań na planie, jak i za zakup mediów.
Czas na jeszcze więcej znajomych w sieci
Beskidzki można spotkać nie tylko na sklepowych półkach i w telewizji, ale też oczywiście w digitalu, który dla nas zawsze jest first! Zarówno na Facebooku, Instagramie, YouTubie, jak i na witrynach internetowych udało nam się dowieźć świetne wyniki oraz przekroczyć założone estymacje.
Komunikację do konsumentów wsparliśmy także influencer marketingiem. Jak zawsze postawiliśmy na autentyczność i do naszej kampanii zaprosiliśmy influencerów, którzy naprawdę znają się na gotowaniu i pieczeniu. Justyna Dragan, Szymon Dudek (Człowiek od Jedzenia), Ola Witkowska (Inspiracje Kulinarnee), Ania z „Gotuję bo lubię” i Kinga Borowska (Kuchenne Mecyje) dodali do swoich dań olej Beskidzki i wyczarowali same pyszności!
And the winner is…
Zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy aplikację konkursową opartą na angażującej grze oraz pytaniu kreatywnym. Fani marki mogli zawalczyć o bardzo atrakcyjne nagrody, jak weekend w górach, akcesoria marki Gerlach oraz solidny zapas oleju Beskidzkiego. Otrzymaliśmy blisko 2000 zgłoszeń (co dało realizację na poziomie 586%)!
Wyniki
-
4 000 000+Zasięg TV
-
-
-
49 000 000+Wyświetlenia TV + Digital
-
-
-
146%Estymacji kampanii sponsorskiej
-
-
-
3tyg. komunikacyjnej dominacji w TV w kategorii olejów (SoV: 34,8%)
-
-
Zobacz też inne nasze projekty