Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Pełnia smaku i wiosny w

kampanii

Beskidzkiego

Przepis na sukces w kuchni jest całkiem prosty – wystarczy wybrać naturalne i uniwersalne produkty o dobrym składzie, takie jak Beskidzki – nasz najlepszy olej rzepakowy.

 

A w marketingu? Bez wątpienia niezbędna jest synergia między teamami agencji i ścisła współpraca z Klientem. Wszystko po to, by działać kreatywnie, jakościowoskutecznie. Dokładnie tak, jak w przypadku naszej wiosennej kampanii dla Beskidzkiego.

 

Nasza podróż z Beskidzkim rozpoczęła się od opracowania dla tego Klienta strategiikonceptu kreatywnego. Zakres naszych wspólnych działań cały czas się poszerza, a o tym, że świetnie się rozumiemy, świadczą między innymi znacznie przekroczone KPI najnowszej kampanii. Dowiedzcie się o niej więcej!

Beskidzki gwiazdą telewizji

W WebTalk specjalizujemy się w produkcji branded contentu. Tym razem stworzyliśmy pełne smaków oraz kolorów spot telewizyjny i billboard sponsorski. Beskidzki nawet przez chwilę nie gwiazdorzył i na planie spisał się na medal, podobnie jak cała ekipa. 

To jasne jak słońce, w którym dojrzewa rzepak, że odpowiadaliśmy zarówno za koncept kreatywny i koordynację działań na planie, jak i za zakup mediów.

Czas na jeszcze więcej znajomych w sieci

Beskidzki można spotkać nie tylko na sklepowych półkach i w telewizji, ale też oczywiście w digitalu, który dla nas zawsze jest first! Zarówno na Facebooku, Instagramie, YouTubie, jak i na witrynach internetowych udało nam się dowieźć świetne wyniki oraz przekroczyć założone estymacje.

 

Komunikację do konsumentów wsparliśmy także influencer marketingiem. Jak zawsze postawiliśmy na autentyczność i do naszej kampanii zaprosiliśmy influencerów, którzy naprawdę znają się na gotowaniu i pieczeniu. Justyna Dragan, Szymon Dudek (Człowiek od Jedzenia), Ola Witkowska (Inspiracje Kulinarnee), Ania z „Gotuję bo lubię” i Kinga Borowska (Kuchenne Mecyje) dodali do swoich dań olej Beskidzki i wyczarowali same pyszności!

Swipe left or right

And the winner is…

Zaprojektowaliśmy i zaprogramowaliśmy aplikację konkursową opartą na angażującej grze oraz pytaniu kreatywnym. Fani marki mogli zawalczyć o bardzo atrakcyjne nagrody, jak weekend w górach, akcesoria marki Gerlach oraz solidny zapas oleju Beskidzkiego. Otrzymaliśmy blisko 2000 zgłoszeń (co dało realizację na poziomie 586%)!

Wyniki

  • 4 000 000+
    Zasięg TV

  • 49 000 000+
    Wyświetlenia TV + Digital

  • 146%
    Estymacji kampanii sponsorskiej

  • 3
    tyg. komunikacyjnej dominacji w TV w kategorii olejów (SoV: 34,8%)