Super-Pharm
Social media
Recepta na piękno, recepta na OWOCNĄ WSPÓŁPRACĘ.
Niczym najlepsi koledzy, codziennie mówimy o najświeższych promocjach i akcjach specjalnych, dbając o codzienną komunikację na Facebooku i Instagramie Super-Pharm, gdzie aktywnie rozmawiamy też z użytkownikami, budując tym samym zaangażowaną społeczność.
- STRATEGIA (LAUNCH I BUDOWANIE STRATEGII MAREK)
- Branded content
- Influencer marketing
Informujemy o SUPERofertach i robimy to SUPERdobrze.
Zaczynaliśmy od tworzenia filmów na kanał YouTube. Z czasem, drogeryjne produkty stały się dla nas dniem powszednim.
To miłe. Kto nie lubi dobrych kosmetyków.
Skupiamy się tam na komunikacji do młodszej grupy docelowej oraz produktach beauty.
W połączeniu z trendami daje to naprawdę imponujące zasięgi. Skąd to wiemy? No, z TikToka…
Jak wyglądała kampania w liczbach?
-
248 %wzrost liczby polubieńQ1 2022 vs 2023
-
215 %wzrost liczby interakcjiQ1 2022 vs 2023