Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Super-Pharm

Social media

Recepta na piękno, recepta na OWOCNĄ WSPÓŁPRACĘ. 

 

Niczym najlepsi koledzy, codziennie mówimy o najświeższych promocjach i akcjach specjalnych, dbając o codzienną komunikację na Facebooku i Instagramie Super-Pharm, gdzie aktywnie rozmawiamy też z użytkownikami, budując tym samym zaangażowaną społeczność. 

Specjalizacje
  • STRATEGIA (LAUNCH I BUDOWANIE STRATEGII MAREK)
  • Branded content
  • Influencer marketing

Informujemy o SUPERofertach i robimy to SUPERdobrze.

Zaczynaliśmy od tworzenia filmów na kanał YouTube. Z czasem, drogeryjne produkty stały się dla nas dniem powszednim.

To miłe. Kto nie lubi dobrych kosmetyków. 

W 2022 roku do ekosystemu marki doszedł TikTok i był to strzał w 10.

Skupiamy się tam na komunikacji do młodszej grupy docelowej oraz produktach beauty.

W połączeniu z trendami daje to naprawdę imponujące zasięgi. Skąd to wiemy? No, z TikToka…

KAMPANIA W LICZBACH

Jak wyglądała kampania w liczbach?

  • 248 %
    wzrost liczby polubień

    Q1 2022 vs 2023
  • 215 %
    wzrost liczby interakcji

    Q1 2022 vs 2023