Z Marką sloggi współpracujemy od lutego 2018 roku. Byliśmy odpowiedzialni za wprowadzenie jej do świata mediów społecznościowych, a teraz wdrażamy strategię obecności marki w digitalu.
W ramach współpracy zajmujemy się bieżącą obsługą profili sloggi Polska w mediach społecznościowych, opracowywaniem koncepcji i produkcją sesji zdjęciowych, a także bieżącą współpracą z influencerami. Do zadań agencji należy również consulting i doradztwo strategiczne.
Odpowiadamy także za akcje specjalne, takie jak komunikacja obecności marki sloggi na Opener Festival. Nasz zespół prowadził komunikację wydarzenia i jego kampanię reklamową w digital, a także współpracę z influencerami wcielającymi się w rolę ambasadorów marki podczas trwania festiwalu.
Efekty
79,4 %
ER (engagement rate) na Instagramie miesięcznie
5
autorskich sesji zdjęciowych
810 000
unikalnego zasięgu w miesiącu
Odpal nam brief