W ramach współpracy z marką sloggi stworzyliśmy nową strategię komunikacji, w tym wprowadziliśmy markę do świata polskich social mediów. Elementem wyróżniającym naszą strategię jest cykliczna realizacja dedykowanych sesji zdjęciowych, co pozwoliło nam na pozyskanie atrakcyjnego i oryginalnego contentu.
Dzięki zrealizowanym przez nas sesjom zdjęciowym i wykorzystaniu ich w rozbudowanej strategii komunikacji marki sloggi udało nam się zbudować więź ze społecznością i wzbudzić naturalne zaangażowanie w odpowiedzi na nowe realizacje. Efekty sesji zdjęciowych dla sloggi, połączone z kampaniami influencerskimi wzbudzają średnio zaangażowanie na poziomie 1 mln 700 tys wyświetleń. Nasze zdjęcia dla sloggi Polska pojawiły się nie tylko na rynku polskim, ale i w komunikacji marki na Węgrzech, w Hiszpanii i Grecji.
Efekty
1 659 866
wyświetleń kampanii
8
zrealizowanych sesji zdjęciowych
123%
zrealizowane KPI na zasięg
Odpal nam brief