Naszym zadaniem było wprowadzenie sloggi na polskim rynku. Wraz z agencją endorfina events zaprojektowaliśmy strategię, która odzwierciedlała DNA marki. Uruchomiliśmy kampanię, która połączyła rzeczywiste spotkanie z marką podczas Opener Festival z działaniami online, budującymi społeczność wokół sloggi.
Równolegle z zaprojektowaniem, zbudowaniem i obsługą interaktywnej, dwupiętrowej strefy festiwalowej sloggi, prowadziliśmy działania online, które zaktywizowały fanów marki. Wykorzystaliśmy wiele niestandardowych formatów, m.in. video do informowania o atrakcjach i nagrodach oraz możliwości zakupu produktów na terenie strefie, dzięki czemu dotarliśmy aż do 62% użytkowników zainteresowanych Open’er Festival.
Sama strefa festiwalowa szybko stała się punktem orientacyjnym dla uczestników festiwalu i popularnym miejscem spotkań. Działania offline i online zostały zsynchronizowane również na etapie kampanii influencerskiej. Zaprosiliśmy do współpracy blogerkę Olę Nowak, która przebywając w strefie festiwalowej sloggi, prowadziła aktywacje dla uczestników imprezy oraz na dwa dni przejęła instagrama marki.
Efekty
521%
zrealizowane KPI na zasięg
62%
zasięg w grupie docelowej
9 851 761
zasięg działań social media
Odpal nam brief