Pako Lorente - kampania wizerunkowa & influencer relations header

Selected by Jan Błachowicz

kampania wizerunkowa & influencer relations

Wyzwanie

Jan Błachowicz - mistrz świata UFC w wadze półciężkiej, ikona stylu, pewny siebie i swoich dokonań mężczyzna, który dokładnie wie czego chce od życia. Jego charakterystyka uczyniła go idealnym ambasadorem dla Pako Lorente. W związku z dołączeniem do Klubu Kultur marki w ramach kampanii “Selected by Jan Błachowicz” zadbaliśmy o odpowiedni landing page, sesję wizerunkową, spot digitalowy oraz wysyłkę kreatywną. 

Landing page opracowany został, by w naturalny i intuicyjny sposób zaprezentować zarówno produkty, jak i stylizacje przygotowane podczas sesji wizerunkowej z Janem Błachowiczem, podczas której powstał również materiał wideo. Jako zapowiedź premiery kampanii zorganizowaliśmy również wysyłkę kreatywną do wybranych dziennikarzy, sportowców oraz influencerów, złożoną z przedmiotów esencjonalnych dla produktów Pako Lorente “Selected by Jan Błachowicz”. Do aktywacji influencerskiej #MistrzowskiStyl zaangażowaliśmy 20 instagramowych twórców. Poza tym stworzyliśmy filtr AR dostępny na Instastories, nawiązujący stylistycznie do sesji zdjęciowej. 

Pako Lorente - kampania wizerunkowa & influencer relations obraz

Efekty

2 104

użycia filtru AR

79 707

reakcji pod postami influencerów

748 442

zasięgu postów influencerów

Odpal nam brief

Kontakt