Jan Błachowicz - mistrz świata UFC w wadze półciężkiej, ikona stylu, pewny siebie i swoich dokonań mężczyzna, który dokładnie wie czego chce od życia. Jego charakterystyka uczyniła go idealnym ambasadorem dla Pako Lorente. W związku z dołączeniem do Klubu Kultur marki w ramach kampanii “Selected by Jan Błachowicz” zadbaliśmy o odpowiedni landing page, sesję wizerunkową, spot digitalowy oraz wysyłkę kreatywną.
Landing page opracowany został, by w naturalny i intuicyjny sposób zaprezentować zarówno produkty, jak i stylizacje przygotowane podczas sesji wizerunkowej z Janem Błachowiczem, podczas której powstał również materiał wideo. Jako zapowiedź premiery kampanii zorganizowaliśmy również wysyłkę kreatywną do wybranych dziennikarzy, sportowców oraz influencerów, złożoną z przedmiotów esencjonalnych dla produktów Pako Lorente “Selected by Jan Błachowicz”. Do aktywacji influencerskiej #MistrzowskiStyl zaangażowaliśmy 20 instagramowych twórców. Poza tym stworzyliśmy filtr AR dostępny na Instastories, nawiązujący stylistycznie do sesji zdjęciowej.
Efekty
2 104
użycia filtru AR
79 707
reakcji pod postami influencerów
748 442
zasięgu postów influencerów
Odpal nam brief