NAGO - kampania performance header

NAGO

kampania performance

Wyzwanie: 

1. Zbudowanie świadomości marki

2. Maksymalizacja konwersji oraz lojalizacja klientów 

 

Nago to polska marka odzieżowa, której nie interesują sezonowe trendy i pogoń za nimi. Stawia na prostotę, ponadczasowość i jakość, które idą w parze z walką o środowisko naturalne i świadome zakupy. Specyfika naszego klienta, jak i grupy docelowej, wymagała od nas zatem szczególnego podejścia oraz wyjścia poza standardowe ramy. 

Zaproponowana kampania perfomance to mix działań świadomościowych za pośrednictwem social mediów, sprzedażowych oraz remarketingowych (Facebook, Instagram, Google). Agencja jest także odpowiedzialna za przygotowanie materiałów wizualnych użytych w kampanii. 

Efekty naszej kampanii w widoczny sposób wpłynęły na biznes klienta.

Efekty

+ 327%

wzrost konwersji

- 81%

spadek kosztu konwersji

Odpal nam brief

Kontakt