Agrorewolucje to specjalny program prowadzony na dedykowanym kanale na YouTubie, tworzony przez konsorcjum marek z branży rolniczej: Intermag, Grupę Azoty i Ciech Sarzynę S.A. Od 2 sezonu obejmujemy pieczę nad produkcją i kreatywną częścią programu, oraz na prowadzeniu i moderacji kanałów społecznościowych Agrorewolucji (YouTube, Instagram, Facebook). Głównymi celami programu było edukowanie rolników, budowanie wizerunku, zasięg oraz konwersja na strony producentów. Produkty w naturalny, nienachalny sposób stanowiły część projektu.
Program prowadzi trzech rolniczych influencerów, Bardowski (Bardowscy), Kula i Rolnik Nieprofesjonalny (łącznie 270 tys. subskrybentów). Każdy z nich miał pod opieką swojego bohatera, z innego gospodarstwa o innej charakteryzacji i potrzebach, którego gospodarstwo wspólnie z ekspertami rozwijał.
W ramach dotychczasowych działań przeprowadziliśmy rebranding, zachowując oryginalność copywritingu kanału, zmieniając jednak styl tytułów, opisów i tworząc nowe miniaturki, zgodnie z dynamicznie zmieniającym algorytmem YouTube’a. Formaty reklamowe YouTube’a kierowaliśmy do niestandardowych grup odbiorców formatami Trueview i Discovery. Wprowadziliśmy także niestandardowe formaty - bloopers (humorystyczny odcinek specjalny), teledysk Ich Trzech - “Dumni”, oraz popularne na YouTubie elementy (konkursy, relacje live) i aktywowaliśmy zakładkę Społeczność.
Efekty
180%
subskrypcji vs 1 sezon
3 800 000
wyświetleń łącznie
286,600
godzin oglądania
Odpal nam brief