Danone - Aktywacja konsumencka header

"Ale Pitny!"

Aktywacja konsumencka

Na sezon wiosna/lato ’21 także marka Danone wypuściła nową kolekcję - sezonowych, nowych smaków. Dlatego przygotowaliśmy rebranding opakowań oraz aktywację konsumencką w postaci loterii. Aby zwiększyć zaangażowanie, wybraliśmy sprawdzone rozwiązanie - atrakcyjną nagrodę i prostą mechanikę. Naszym celem było dotarcie również do pokolenia Z, dlatego zdecydowaliśmy się na długoterminową kampanię na TikToku, wiedząc, że ma ona potencjał viralowy. 

 

Przygotowaliśmy ideę, wszystkie materiały graficzne (Key Visual, Landing Page, Digital, POS, Opakowania). A także zajęliśmy się całym projektem od strony organizacyjnej. Zaangażowaliśmy 8 influencerów, każdy z nich raz na dwa tygodnie ogłaszał na swoim profilu “Ale challenge”, którego zwycięzcą zostawał ten użytkownik, który w najbardziej kreatywny sposób wykonał dane zadanie. 

 

Tym samym, w nieco ponad kwartał wygenerowaliśmy powyżej 64 tys. zgłoszeń do naszej loterii!

Efekty

2 329 500

zasięg

> 64 000

zgłoszeń do loterii

350 220

interakcji

Odpal nam brief

Kontakt