Chicco to producent szerokiej oferty produktów dla niemowląt i dzieci. Marka istnieje od 60 lat i jest obecna w ponad 120 krajach. Wśród produktów włoskiej marki znajdują się wózki, foteliki samochodowe, łóżeczka, zabawki i różnorodne akcesoria dla najmłodszych.
Wyzwaniami, przed którymi stanęliśmy był brak świadomości na temat co-sleepingu i jego zalet dla dziecka i samych rodziców, mała lub niewystarczająca wiedza rodziców o istnieniu i korzyściach łóżeczka dostawnego oraz samej marki Chicco. Istotny był także fakt, iż wysoka jakość, niezbędna przy produktach dla niemowląt i dzieci, wiąże się z wyższą ceną.
W pierwszym etapie kampanii na celu mieliśmy budowanie świadomości - chcieliśmy przekonać rodziców do większej inwestycji w łóżeczko na dłużej, oraz edukować na temat zalet co-sleepingu. W drugim etapie skupiliśmy się na wsparciu sprzedaży, za pomocą budowaniu ruchu na stronach dystrybutorów.
Efekty
156%
zasięg
125%
wyświetlenia
1,54%
CTR
Odpal nam brief