Chicco - kampania performance header

Chicco

kampania performance

Wyzwanie - Wsparcie sprzedaży nowego na rynku łóżeczka wolnostojącego Next2Me Forever.

Chicco to producent szerokiej oferty produktów dla niemowląt i dzieci. Marka istnieje od 60 lat i jest obecna w ponad 120 krajach. Wśród produktów włoskiej marki znajdują się wózki, foteliki samochodowe, łóżeczka, zabawki i różnorodne akcesoria dla najmłodszych. 

Naszym zadaniem było przygotowanie kampanii promującej nowy produkt marki Chicco - łóżeczko wolnostojące Next2Me Forever.

Wyzwaniami, przed którymi stanęliśmy był brak świadomości na temat co-sleepingu i jego zalet dla dziecka i samych rodziców, mała lub niewystarczająca wiedza rodziców o istnieniu i korzyściach łóżeczka dostawnego oraz samej marki Chicco. Istotny był także fakt, iż wysoka jakość, niezbędna przy produktach dla niemowląt i dzieci, wiąże się z wyższą ceną.

W pierwszym etapie kampanii na celu mieliśmy budowanie świadomości - chcieliśmy przekonać rodziców do większej inwestycji w łóżeczko na dłużej, oraz edukować na temat zalet co-sleepingu. W drugim etapie skupiliśmy się na wsparciu sprzedaży, za pomocą budowaniu ruchu na stronach dystrybutorów. 

Chicco - kampania performance obraz

Efekty

156%

zasięg

125%

wyświetlenia

1,54%

CTR

Odpal nam brief

Kontakt