BNP Paribas - social media i kreacja header

Agronomist.pl

social media i kreacja

Wyzwania:

1. Stworzenie logotypu dla projektu

2. Strategia komunikacji w SoMe

3. Przygotowanie kreacji pod kampanię digitalową 

 

Agronomist.pl to projekt BNP Paribas skierowany do ściśle określonych odbiorców – rolników i przetwórców. Celem było stworzenie portalu, na którym nowocześni przedstawiciele wskazanej grupy mogą znaleźć ciekawe informacje branżowe, materiały edukacyjne oraz narzędzia digitalowe ułatwiające im codzienną pracę.

Wyzwaniem przed którym stanęła agencja było, obok stworzenia atrakcyjnej identyfikacji dla projektu, zbudowanie wiarygodnego przekazu w środowisku digitalowym. Założenie dla obu celów było takie samo: komunikacja ma być nowoczesna i budującą pozytywny wizerunek rozwiązania stworzonego przez BNP Paribas.

Przygotowany przez nas logotyp oparty został na dwóch kluczowych przesłankach: prostocie i profesjonalizmie, które wyrażały się poprzez czysty, nieskomplikowany font. Zielone akcenty nawiązywały zarówno do kodu kolorystycznego klienta, jak i grupy, kojarzonej z naturą.

Aby dotrzeć jak najszerzej do grupy postawiliśmy na nowoczesne narzędzia: kanał Facebook oraz komunikację za pośrednictwem influencerów cieszących się poważaniem wśród rolników.

Odpal nam brief

Kontakt