Balagan - kampania performance header

Balagan

kampania performance

Wyzwanie: Zwiększenie sprzedaży przy jednoczesnym utrzymaniu niskiego kosztu konwersji.

Rozwiązanie: Odpowiednio zoptymalizowana kampania reklamowa w Facebook i Google Ads.

 

Balagan to polska marka odzieżowa, założona w 2015 roku przez dwie przyjaciółki, Agatę i Hannę, które mieszkają w dwóch miastach - Warszawie oraz Tel Awiwie. Ich marka łączy prostą elegancję polskiego wzornictwa z niezobowiązującym, izraelskim streetwearem.

 

Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy było poprowadzenie kampanii reklamowej w taki sposób, by osiągnąć jak najlepsze wyniki sprzedażowe nie przekraczając założonego poziomu kosztu konwersji. Aby to osiągnąć, zaczęliśmy od dopasowania działań do celów, które chcemy osiągnąć na poszczególnych etapach kampanii. Stworzyliśmy również kilka grup odbiorców, na bazie których zastosowaliśmy segmentację poszczególnych reklam.

 

Dzięki tym działaniom oraz stałej analizie efektów i efektywnej optymalizacji budżetu udało nam się w widoczny sposób wpłynąć na wzrost sprzedaży w sklepie:

 

Efekty

+215%

w pierwszym kwartale współpracy

+259%

w kolejnym roku sprzedaży

+303%

wyniku 2019 vs 2020

Odpal nam brief

Kontakt