W ramach promocji nowej linii produktowej Avene “Tolerance Control” stworzonej z myślą o dotkniętych problemem alergii lub wrażliwej skóry, ważnym elementem naszych działań było dotarcie właśnie do alergików, jak i matek, które poszukują produktów dobrych dla nich, jak i dla ich dzieci. Naszymi głównymi celami było zwiększenie rozpoznawalności produktu i budowanie jego świadomości, jak i wzmacnianie oraz utrwalanie wizerunku marki Avene.
Przeprowadziliśmy zintegrowaną kampanię “Poskromić Nieoczekiwane” z wykorzystaniem formatów display, artykułów natywnych, social media (IG&FB), oraz influencer marketingu.
Zaangażowaliśmy 18 influencerek (o łącznej liczbie obserwujących przekraczającej 1,3 mln), które na swoich instagramach pokazywały, kluczowe dla kampanii - wiarygodne testy działania produktów po 30 sekundach i po 48 godzinach, wcześniej udowodnione przeprowadzonymi przez markę badaniami. Został uruchomiony także konkurs, w ramach którego wiele mam podzieliło się swoimi sposobami na spędzanie czasu z dziećmi i pozytywnymi opiniami na temat kosmetyków Avene.
Efekty
498 684
zasięg stories
689 175
zasięg postów na instagramie
1,2 mln
wyświetleń kampanii display
Odpal nam brief