Dołącz do naszej agencji digital marketingowej!

Poniżej lista stanowisk, na które obecnie prowadzona jest rekrutacja:

Agencja WebTalk - aktualnie wolne etaty

Specjalista ds. Performance Marketingu

Szukamy nowych ludzi. A dokładnie nasz Dział Reklamy. Specjalistów, którzy mają już wystarczającą wiedzę, aby samodzielnie i skutecznie realizować kampanie performance i chcą się rozwijać w Programmatic

Jeśli czujesz, że nasza agencja jest miejscem, w której chcesz wejść na kolejny poziom swoich kompetencji 
— A P L I K U J!

 

Na co możesz jeszcze u nas liczyć:

  • - na ekipę fajnych ludzi - wiemy, to już było, ale to ważne także powtarzamy; 
  • - pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek (jest ich dużo więcej niż na stronie www 😉); 
  • - samodzielność przez duże S; 
  • - prawdziwa szansa na awans, wynagrodzenie, które pozwoli Ci na komfort pracy, okresowe bonusy i inne ciekawe benefity (o naszych imprezach integracyjnych krążą legendy);
  • - szkolenia, konferencje i wszystko to, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje.

 
 

Co będziesz u nas robić:

  • - czeka Cię przygotowywanie, realizowanie i optymalizacja kampanii sprzedażowych SEM/PPC/Display; 
  • - czasem wpadnie do zrobienia analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań (Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads); 
  • - zoptymalizujesz efekty kampanii tak, aby osiągnąć wyznaczone KPI (a nasz Dział Reklamy zawsze je dowozi!); 
  • - przygotujesz rekomendacje mediowe dla Klientów agencji;
  • - zaplanujesz strategię reklamową na potrzeby prezentacji ofertowych. 
     

 

Kogo szukamy:

  • - osoby z bardzo dobrą (ale tak serio) znajomością narzędzi reklamowych Facebook Ads i Google Ads; 
  • - a przy tym z dobrą znajomością narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager;
  • - jeśli dodatkowo wiesz, jak używać narzędzi LinkedIn Ads i Display&Video 360 będzie super;  
  • - mającej min. roczne doświadczenie w obszarze performance marketingu;
  • - chcącej rozwijać swoje umiejętności w kampaniach Programmatic;
  • - dobrze znającej internetowe narzędzia analityczne;
  • - lubiącej ludzi. 

 

Copywriter

Człowiek od literek poszukiwany! Obudzony/a w środku nocy wytłumaczysz, czym różni się łącznik od myślnika, do śniadania masz już obejrzane całe internety, wiesz co to insight, RTB, USP i BIG IDEA? To znak, że możesz zasilić szeregi Webtalk! 

 

A w nim:

  • - praca przy projektach 360 – ale takich naprawdę 360: ATL, BTL, współpraca z influencerami, projekty pro bono, wszelkie niestandardy, chociaż oczywiście... Digital First!
  • - fajne globalne i lokalne marki na naszym pokładzie, dla których robimy kampanie i bieżącą komunikację, takie, że i klient jest zadowolony, i nasze kreatywne mózgi połechtane
  • - zespół, z którym naprawdę można konie kraść, zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe 
  • - inkluzywne podejście, atmosfera pełnej tolerancji i wsparcia oraz otwartość na Twoje pomysły
  • - może i nie ma owocowych czwartków, ale są pieskowe poniedziałki, wtorki, środy, czwartki i piątki – jesteśmy pet-friendly, nawet bardzo friendly
  • - możliwość rozwoju – jeśli masz jakiś pomysł na siebie, chętnie Cię wesprzemy w jego realizacji

 

 

Będziesz:

  • - tworzyć nowe koncepcje kreatywne dla obecnych i potencjalnych klientów, ale i zajmować się tworzeniem contentu do obsługi bieżącej komunikacji naszych klientów
  • - tworzyć brandingi, projekty stron internetowych, artykuły, treści do social mediów, tworzyć prezentacje, a później je prezentować przed klientem – słowem: działać tam, gdzie mogą przydać się Twoje pisarskie i kreatywne skille
  • - współpracować z innymi działami oraz kolegami i koleżankami z działu kreacji 

 

 

Dołącz do nas, jeśli:

  • - masz minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku i wiesz już, na czym polega ta robota
  • - lubisz pracować z ideą, masz nieszablonowe pomysły, wiesz, jak pisać, by konsumenci pokochali markę, którą obsługujesz
  • - masz świetny warsztat pisarski i nie trzeba po Tobie poprawiać, za to Ty poprawiasz po innych
  • - lubisz prezentować swoje pomysły przed klientami i potrafisz ich bronić
  • - jesteś samodzielny/a i proaktywny/a, czyli ciągle Cię nosi i lubisz po prostu swoją robotę

 

 

To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV i pochwal się też portfolio – chętnie Cię poznamy! 

Strategy Planner

Jesteśmy agencją… i tu moglibyśmy wymieniać sprawdzone formułki. Ale powiemy tylko, że u nas są ludzie. I bez cienia zawstydzenia tudzież wątpliwości możemy stwierdzić, że są super. I to dzięki nim stale rośniemy, zdobywając świetne projekty do realizacji i długoletnie umowy ramowe. 

 

Poza tym na co dzień siedzimy w fajnym i klimatycznym biurze (za drugim wrażeniem zakochujesz się w nim po uszy), gdzie można przyprowadzać swoje czworonogi, popijamy niezłą kawę. I oczywiście też pracujemy. 

 

A skoro o tym — tak się składa, że szukamy nowych ludzi. A dokładnie nasz Dział Strategii. Specjalistów, z doświadczeniem agencyjnym, którzy mają już wystarczającą wiedzę, aby samodzielnie tworzyć kompleksowe strategie komunikacji digitalowej.

 

Jeśli po tym wstępie czujesz, że nasza agencja jest miejscem, w której chcesz wejść na kolejny poziom swoich kompetencji
— A P L I K U J!

 


Na co możesz jeszcze u nas liczyć:

  • - na ekipę fajnych ludzi - wiemy, to już było, ale to ważne także powtarzamy, zobacz tu: https://giphy.com/webtalkowe
  • - praca przy projektach 360 – ale takich naprawdę 360: ATL, BTL, współpraca z influencerami, projekty pro bono, wszelkie niestandardy, chociaż oczywiście... Digital First! (Jest ich dużo więcej niż na stronie www 😉); 
  • - samodzielność przez duże S; 
  • - prawdziwa szansa na awans, wynagrodzenie, które pozwoli Ci na komfort pracy, okresowe bonusy i inne ciekawe benefity (o naszych imprezach integracyjnych krążą legendy);
  • - szkolenia, konferencje i wszystko to, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje.
     

 

Co będziesz u nas robić:

  • - na podstawie briefów klienckich oraz codziennej współpracy z działami Kreacji i Client Service będziesz przygotowywać strategię komunikacji digitalowej zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów agencji;
  • - przygotujesz rekomendację strategiczne oraz analizy dla bieżących i potencjalnych klientów;
  • - będziesz brać aktywny udział w procesach przetargowych;
  • - będziesz wyszukiwać i implementować najnowsze trendy w komunikacji digitalowej.

 

 

Kogo szukamy:

  • - osoby z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy ze strategią komunikacji (w agencji reklamowej lub interaktywnej, domu badawczym, agencji consultingowej);
  • - która rozumienie świat digitalu i mediów społecznościowych oraz zna najnowsze kanały komunikacji. Super, jeżeli masz doświadczenie ATL, BTL;
  • - a przy tym posiada świetne umiejętności prezentacyjne – zarówno w zakresie przygotowywania prezentacji, jak i wystąpień;
  • - dobrze znającej komponenty Google - (prezentacje, arkusze google);
  • - znającej bardzo dobrze (tak naprawdę) język angielski;
  • - samodzielnej i rzetelnej, która wie, że zadania same się nie zrobią.
     

 

 To co? Widzimy się na mailu? Wyślij swoje CV i pochwal się też portfolio – chętnie Cię poznamy! 

Account Executive

Siedzisz już trochę w branży i dobrze ogarniasz? No to super, właśnie takiego Accounta szukamy w Webtalku. 

 

Duże projekty dla polskich i światowych marek czekają, aż się nimi zaopiekujesz. Nie będziesz sam! Mamy zespół ponad 70 osób. Zazwyczaj siedzimy w piesek friendly biurze na Woli, ale możemy porozmawiać o modelu hybrydowym. 

 

Dodatkowo: Wszystko, co chcesz zamówić do jedzenia, już pewnie przetestował ktoś od nas z Kreacji i chętnie Ci o tym opowie. Bez problemu zaparkujesz też swój accountowóz na bezpłatnym parkingu pod samym biurem. Bez parkomatu i szukania miejsca. 

 

Królowe i królowie kalendarzy, z uchem odpornym na długotrwały kontakt z telefonem - czekamy na Was.

 

 

Co na Ciebie czeka?

  • - Możliwość rozwoju zawodowego - z nami możesz iść wytyczoną przez siebie ścieżką

  • - Możliwości awansu

  • - Atrakcyjne wynagrodzenie + system bonusowy

  • - Biuro bez korporacyjnej spiny i spotykania losowych ludzi w windzie

  • - Przekąski w kuchni, turnieje na najlepszy sernik, firmowe wyjścia i wyjazdy

  • - Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach 

  • - No i wiadomo, twórcza atmosfera w młodym zespole 😉

 

 

Co będziesz u nas robić?

  • - Zajmiesz się obsługą klientów agencji i będziesz mieć z nimi stały kontakt

  • - Będziesz nadzorować projekty i kampanie z obszaru digital marketingu - tworzyć harmonogramy i wspierać przy koordynacji budżetów

  • - Tworzyć plany kreatywne i strategiczne do kampanii promocyjnych w różnych obszarach digitalu

  • - Będziesz brać udział w tworzeniu strategii komunikacji dla klientów

  • - Czasem wpadnie przygotowanie raportu i analiz z przeprowadzonych akcji i kampanii

 

 

Tego wymagamy:

  • - Co najmniej 2-letnie doświadczenie na tym stanowisku, musisz już wiedzieć co i jak. 

  • - Umiejętności koordynacji projektów 

  • - Doświadczenia w zarządzaniu treściami na stronie poprzez CMS

  • - Bardzo dobrej (tak naprawdę) znajomości języka angielskiego

  • - Proaktywności i zaangażowania 😉

 

To dobrze mieć:

  • - Podstawowe umiejętności z zakresu analityki Facebooka i YouTube i znajomość trendów w digital marketingu

  • - Praca przy projektach B2B

 

 

 

Wpadnij do nas na kawę i ciasto. Pogadamy i pokażemy Ci więcej. 

 

Senior Paid Social Specialist

Szukamy nowych ludzi. A dokładnie nasz Dział Reklamy. Specjalistów, którzy mają już wystarczającą wiedzę, aby samodzielnie i skutecznie realizować kampanie w social mediach. 

Jeśli czujesz, że nasza agencja jest miejscem, w której chcesz wejść na kolejny poziom swoich kompetencji 
— A P L I K U J!

 

 

Na co możesz jeszcze u nas liczyć:

  • - na ekipę fajnych ludzi - wiemy, to już było, ale to ważne także powtarzamy; 
  • - pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek (jest ich dużo więcej niż na stronie www 😉); 
  • - samodzielność przez duże S; 
  • - prawdziwa szansa na awans, wynagrodzenie, które pozwoli Ci na komfort pracy, okresowe bonusy i inne ciekawe benefity (o naszych imprezach integracyjnych krążą legendy);
  • - szkolenia, konferencje i wszystko to, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje.
     


 Co będziesz u nas robić: 

  • - czeka Cię planowanie i realizacja strategii działań w mediach społecznościowych z wykorzystaniem reklam Facebook Ads, Instagram, Linkedin oraz Youtube;
  • - zoptymalizujesz i poprowadzisz bieżąca kampanie reklamowe w mediach społecznościowych;
  • - czasem wpadnie do zrobienia analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań (Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads); 

 

 

Kogo szukamy: 

  • - osoby z bardzo dobrą (ale tak serio) znajomością narzędzi reklamowych Facebook Ads i Google Ads; 
  • - mającą minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC w mediach społecznościowych;
  • - dobrze znającej pojęcia dotyczące reklamy PPC, takie jak: CPC, CPM, CTR, CPE;
  • - z praktyczną wiedzą dotyczącą planowania, implementacji, optymalizacji i raportowania kampanii PPC na portalach społecznościowych (Facebook/Instagram) i w systemie Google Ads;
  • - osoby z dobrą znajomością specyfiki mediów społecznościowych, w tym najnowszych trendów w Polsce i na świecie;
  • - zainteresowanej internetowym rynkiem reklamowym;
  • - a przy tym z dobrą znajomością programów Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel i PowerPoint;
  • - jeśli dodatkowo masz wiedzę na temat reklamy w pozostałych mediach społecznościowych (Linkedin, Twitter), to super.

Nie ma obecnie dostępnego stanowiska dla Ciebie?

Nic straconego! Wyślij nam CV a uwzględnimy Cię przy przyszłych rekrutacjach

Zostaw nam swoje CV