Dołącz do naszej agencji digital marketingowej!

Poniżej lista stanowisk, na które obecnie prowadzona jest rekrutacja:

Agencja WebTalk - aktualnie wolne etaty

Specjalista ds. Performance Marketingu

Szukamy nowych ludzi. A dokładnie nasz Dział Reklamy. Specjalistów, którzy mają już wystarczającą wiedzę, aby samodzielnie i skutecznie realizować kampanie performance i chcą się rozwijać w Programmatic

Jeśli czujesz, że nasza agencja jest miejscem, w której chcesz wejść na kolejny poziom swoich kompetencji 
— A P L I K U J!

 

Na co możesz jeszcze u nas liczyć:

  • - na ekipę fajnych ludzi - wiemy, to już było, ale to ważne także powtarzamy; 
  • - pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek (jest ich dużo więcej niż na stronie www 😉); 
  • - samodzielność przez duże S; 
  • - prawdziwa szansa na awans, wynagrodzenie, które pozwoli Ci na komfort pracy, okresowe bonusy i inne ciekawe benefity (o naszych imprezach integracyjnych krążą legendy);
  • - szkolenia, konferencje i wszystko to, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje.

 
 

Co będziesz u nas robić:

  • - czeka Cię przygotowywanie, realizowanie i optymalizacja kampanii sprzedażowych SEM/PPC/Display; 
  • - czasem wpadnie do zrobienia analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań (Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads); 
  • - zoptymalizujesz efekty kampanii tak, aby osiągnąć wyznaczone KPI (a nasz Dział Reklamy zawsze je dowozi!); 
  • - przygotujesz rekomendacje mediowe dla Klientów agencji;
  • - zaplanujesz strategię reklamową na potrzeby prezentacji ofertowych. 
     

 

Kogo szukamy:

  • - osoby z bardzo dobrą (ale tak serio) znajomością narzędzi reklamowych Facebook Ads i Google Ads; 
  • - a przy tym z dobrą znajomością narzędzi Google Analytics i Google Tag Manager;
  • - jeśli dodatkowo wiesz, jak używać narzędzi LinkedIn Ads i Display&Video 360 będzie super;  
  • - mającej min. roczne doświadczenie w obszarze performance marketingu;
  • - chcącej rozwijać swoje umiejętności w kampaniach Programmatic;
  • - dobrze znającej internetowe narzędzia analityczne;
  • - lubiącej ludzi. 

 

Senior Account Executive

Cześć! 😄 Poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko Senior Account Executive, który/która dołączy do jednego z teamów w ramach naszego działu Client Service. Szukamy osoby z doświadczeniem w kompleksowej realizacji projektów digitalowych. Kogoś, kto wie, jak budować pozytywne relację z klientami. Osoby otwartej na nowe wyzwania i klientów z różnych branż.

 

 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie na stanowisku?

 

  • ♦️ Nadzór nad realizacją projektów i kampanii z obszaru digital marketingu i social mediów. Tworzenie harmonogramów i koordynacja budżetów.
  • ♦️ Bieżący kontakt oraz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. 
  • ♦️ Koordynacja prac działu kreacji, mediów oraz podwykonawców.
  • ♦️ Udział w tworzeniu strategii komunikacji dla klientów.
  • ♦️ Przygotowywanie raportów i analiz z przeprowadzonych akcji i kampanii.

 

Jakich umiejętności szukamy?

 

  • ♦️ Co najmniej 3 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji interaktywnej lub digitalowej.
  • ♦️ Wysokich umiejętności interpersonalnych i podejścia proklienckiego.
  • ♦️ Umiejętności koordynacji projektów z zakresu digital marketingu i social mediów. 
  • ♦️ Inicjatywy, zaangażowania i umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań.
  • ♦️ Znajomości trendów w digital marketingu i social mediach.
  • ♦️ Kreatywnego podejścia i umiejętności jasnego przekazywania swoich pomysłów innym działom pracującym przy projekcie.
  • ♦️ Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.

 

Co oferujemy?

 

  • ♦️ Pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek.
  • ♦️ Możliwości awansu, atrakcyjne wynagrodzenie i okresowe bonusy.
  • ♦️ Komfortowe biuro o niepowtarzalnym charakterze w dogodnej lokalizacji (warszawska Wola).
  • ♦️ Samodzielność w realizowanych działaniach.
  • ♦️ Twórczą atmosferę w zgranym zespole.
  • ♦️ Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje.

 

Brzmi ciekawie? Chcesz dowiedzieć się więcej? Aplikuj TUTAJ lub wyślij nam swoje CV na kariera@webtalk.pl, czekamy! 🔥

Account Executive

Cześć! 😄 Poszukujemy Account Executive'a, który/która dołączy do jednego z naszych teamów w ramach działu Client Service. Osoby z doświadczeniem w realizacji projektów digitalowych, dla której codzienny kontakt z klientem to bułka z masłem. 🥯

 

 

Jakie wyzwania czekają na Ciebie na stanowisku?

  • ♦️ Client service – budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, bieżący kontakt.
  • ♦️ Nadzór nad realizacją projektów i kampanii z obszaru digital marketingu, tworzenie harmonogramów i wsparcie przy koordynacji budżetów.
  • ♦️ Tworzenie planów kreatywnych i strategicznych do kampanii promocyjnych w różnych obszarach digitalu (między innymi Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, itp.).
  • ♦️ Koordynacja prac działu kreacji oraz podwykonawców.
  • ♦️ Przygotowywanie raportów i analiz z przeprowadzonych akcji i kampanii.
  • ♦️ Wsparcie przy tworzeniu strategii komunikacji dla klientów.

 

Jakich umiejętności szukamy?

  • ♦️ Co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji interaktywnej lub digitalowej.
  • ♦️ Wysokich umiejętności interpersonalnych i podejścia proklienckiego.
  • ♦️ Umiejętności koordynacji projektów z zakresu digital marketingu i social mediów. 
  • ♦️ Zaangażowania i umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań.
  • ♦️ Rzetelności w realizowaniu powierzonych zadań.
  • ♦️ Znajomości trendów w digital marketingu.
  • ♦️ Kreatywnego podejścia i umiejętności briefowania.
  • ♦️ Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • ♦️ Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym.

 

Co oferujemy?

 

  • ♦️ Pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla rozpoznawalnych marek.
  • ♦️ Możliwości awansu, atrakcyjne wynagrodzenie, okresowe bonusy.
  • ♦️ Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i konferencjach podnoszących kompetencje.
  • ♦️ Komfortowe biuro o niepowtarzalnym charakterze w dogodnej lokalizacji (warszawska Wola).
  • ♦️ Samodzielność w realizowanych działaniach.
  • ♦️ Twórczą atmosferę pracy w zgranym zespole, w agencji z przyjazną i niekorporacyjną kulturą organizacyjną.

 

Brzmi ciekawie? Chcesz dowiedzieć się więcej? Aplikuj TUTAJ lub wyślij nam swoje CV na kariera@webtalk.pl, czekamy! 🔥

Paid Social Media Specialist

Szukamy nowych ludzi. A dokładnie nasz Dział Reklamy. Specjalistów, którzy mają już wystarczającą wiedzę, aby samodzielnie i skutecznie realizować kampanie w social mediach. 

Jeśli czujesz, że nasza agencja jest miejscem, w której chcesz wejść na kolejny poziom swoich kompetencji 
— A P L I K U J!

 

 

Na co możesz jeszcze u nas liczyć:

  • - na ekipę fajnych ludzi - wiemy, to już było, ale to ważne także powtarzamy; 
  • - pracę przy złożonych i rozwojowych projektach dla największych marek (jest ich dużo więcej niż na stronie www 😉); 
  • - samodzielność przez duże S; 
  • - prawdziwa szansa na awans, wynagrodzenie, które pozwoli Ci na komfort pracy, okresowe bonusy i inne ciekawe benefity (o naszych imprezach integracyjnych krążą legendy);
  • - szkolenia, konferencje i wszystko to, co będzie potrzebne, aby podnosić Twoje kompetencje.
     


 Co będziesz u nas robić: 

  • - czeka Cię planowanie i realizacja strategii działań w mediach społecznościowych z wykorzystaniem reklam Facebook Ads, Instagram, Linkedin oraz Youtube;
  • - zoptymalizujesz i poprowadzisz bieżąca kampanie reklamowe w mediach społecznościowych;
  • - czasem wpadnie do zrobienia analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań (Google Analytics, Facebook Ads, Google Ads); 

 

 

Kogo szukamy: 

  • - osoby z bardzo dobrą (ale tak serio) znajomością narzędzi reklamowych Facebook Ads i Google Ads; 
  • - mającą minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii PPC w mediach społecznościowych;
  • - dobrze znającej pojęcia dotyczące reklamy PPC, takie jak: CPC, CPM, CTR, CPE;
  • - z praktyczną wiedzą dotyczącą planowania, implementacji, optymalizacji i raportowania kampanii PPC na portalach społecznościowych (Facebook/Instagram) i w systemie Google Ads;
  • - osoby z dobrą znajomością specyfiki mediów społecznościowych, w tym najnowszych trendów w Polsce i na świecie;
  • - zainteresowanej internetowym rynkiem reklamowym;
  • - a przy tym z dobrą znajomością programów Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel i PowerPoint;
  • - jeśli dodatkowo masz wiedzę na temat reklamy w pozostałych mediach społecznościowych (Linkedin, Twitter), to super.

Nie ma obecnie dostępnego stanowiska dla Ciebie?

Nic straconego! Wyślij nam CV a uwzględnimy Cię przy przyszłych rekrutacjach

Zostaw nam swoje CV