Triumph
Comfort My Way
Na jednej z prezentacji dla klienta, zostaliśmy zapytani: Czy u Was w agencji każdy potrafi śpiewać? Lubimy wykorzystywać muzykę w kampaniach. Ma moc łączenia ludzi. Właśnie to połączenie było kluczowe przy tworzeniu kampanii I want it my way.
Naszym zadaniem było dotarcie do kobiet w różnym wieku, na 30 europejskich rynkach, by zaprezentować im premierową kolekcję marki: SS22.
Wykorzystaliśmy siłę muzyki i nostalgii, wybierając na nasz kampanijny utwór przebój, który od lat łączy kobiety na całym świecie, megahit I Want It That Way Backstreet Boys.
Stworzyliśmy nowoczesny aranż, dedykowany pod kampanię tekst oraz zaangażowaliśmy śpiewające influencerki z 4 rynków: Joannę Koroniewską (Polska), Josie Gibson (UK), Mandy Capristo (Niemcy) i Giorgię Lucini (Włochy).

Czas na teledysk. Odwiedziliśmy kilka pięknych miejsc w Europie i stworzyliśmy dopieszczony wizualnie klip. Przywieźliśmy dużo ciekawych historii i materiały video, których jakości byliśmy pewni.
Kampania widocznie przełożyła się na sprzedaż.
Jak wyglądała kampania w trzech liczbach?
-
30rynkówkampania została przeprowadzona jednocześnie w 30 państwach.
-
15 %wzrost sprzedażyosiągnęliśmy wzrost sprzedaży vs 2020 rok.
-
130 %wzrostu sprzedażytopu, który w klipie ma na sobie Joanna Koroniewska.
PODOBNE REALIZACJE