Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Scroll down
Kampania na 30 rynkach

Triumph

Comfort My Way

 

Na jednej z prezentacji dla klienta, zostaliśmy zapytani: Czy u Was w agencji każdy potrafi śpiewać? Lubimy wykorzystywać muzykę w kampaniach. Ma moc łączenia ludzi. Właśnie to połączenie było kluczowe przy tworzeniu kampanii I want it my way.

Naszym zadaniem było dotarcie do kobiet w różnym wieku, na 30 europejskich rynkach, by zaprezentować im premierową kolekcję marki: SS22.

 

Wykorzystaliśmy siłę muzyki i nostalgii, wybierając na nasz kampanijny utwór przebój, który od lat łączy kobiety na całym świecie, megahit I Want It That Way Backstreet Boys.

 

Stworzyliśmy nowoczesny aranż, dedykowany pod kampanię tekst oraz zaangażowaliśmy śpiewające influencerki z 4 rynków: Joannę Koroniewską (Polska), Josie Gibson (UK), Mandy Capristo (Niemcy) i Giorgię Lucini (Włochy).

Tak powstał utwór o niezależności i sile kobiet

Czas na teledysk. Odwiedziliśmy kilka pięknych miejsc w Europie i stworzyliśmy dopieszczony wizualnie klip. Przywieźliśmy dużo ciekawych historii i materiały video, których jakości byliśmy pewni.

Swipe left or right
I słusznie.

Kampania widocznie przełożyła się na sprzedaż.

Kampania w liczbach

Jak wyglądała kampania w trzech liczbach?

  • 30
    rynków

    kampania została przeprowadzona jednocześnie w 30 państwach.
  • 15 %
    wzrost sprzedaży

    osiągnęliśmy wzrost sprzedaży vs 2020 rok.
  • 130 %
    wzrostu sprzedaży

    topu, który w klipie ma na sobie Joanna Koroniewska.