Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

POV: pykasz sobie w Super Mario Bros. podczas pracy i mówisz wszystkim, że możesz, bo wymyślasz rzeczy dla Heinz. 🍅👾

 

Ale od początku. Polska Liga Esportowa wykminiła gamingowy event, a my odpowiadaliśmy za koncept i promocję akcji. To wszystko, aby połączyć cooltowy produkt z ponadczasową grą. A co ma Heinz do Super Mario?

Mario ma swoje power-upy. I jedzenie ma swoje! Dla Mario to wszystkie itemy, które dają mu skille. Dla jedzenia to ketchup Heinz, który upgraduje każdą potrawę. Co musieliśmy zrobić, żeby wskoczyć z komunikacją na wyższy lvl?

Maczaliśmy też palce (jak frytki w ketchupie) przy aftermovie. No i przecież trzeba było dopilnować, by wszystkie cool nagrody trafiły do zwycięzców! 

 

To była naprawdę smakowita rozrywka. GGWP

Wyniki

Dziesiątki godzin przegranych w Super Mario Bros. w WebTalku

  • 4
    tysiące zgłoszeń do konkursu

  • 144
    tysiące dotarcia do obserwujących twórców

  • 2
    tysiące godzin obejrzanej transmisji na Twitchu