POV: pykasz sobie w Super Mario Bros. podczas pracy i mówisz wszystkim, że możesz, bo wymyślasz rzeczy dla Heinz. 🍅👾
Ale od początku. Polska Liga Esportowa wykminiła gamingowy event, a my odpowiadaliśmy za koncept i promocję akcji. To wszystko, aby połączyć cooltowy produkt z ponadczasową grą. A co ma Heinz do Super Mario?
Mario ma swoje power-upy. I jedzenie ma swoje! Dla Mario to wszystkie itemy, które dają mu skille. Dla jedzenia to ketchup Heinz, który upgraduje każdą potrawę. Co musieliśmy zrobić, żeby wskoczyć z komunikacją na wyższy lvl?
Maczaliśmy też palce (jak frytki w ketchupie) przy aftermovie. No i przecież trzeba było dopilnować, by wszystkie cool nagrody trafiły do zwycięzców!
To była naprawdę smakowita rozrywka. GGWP
Wyniki
Dziesiątki godzin przegranych w Super Mario Bros. w WebTalku
-
4tysiące zgłoszeń do konkursu
-
144tysiące dotarcia do obserwujących twórców
-
2tysiące godzin obejrzanej transmisji na Twitchu