100% SOK,
100% najlepszego!
Grycan słynie ze swoich 100% Soków, a my z działań realizujących KPI w (co najmniej) 100%. Ostatnia odsłona kampanii promującej soki naszego klienta tylko to potwierdziła!
Taktyka działań wspierających komunikacyjnie wiosenną ofertę promocyjną na 100% Soki w lodziarnio-kawiarniach Grycan bazowała na kampanii mediowej w digitalu, aktywacji konsumenckiej na profilu marki na Facebooku, działaniach influencerskich na Instagramie oraz współpracach z content creatorami na TikToku.
100% Soki promowaliśmy energetycznym key visualem i grafikami przygotowanymi przez nasz team kreatywny. W centrum materiałów, które idealnie oddawały charakter produktu, znalazły się zdjęcia z wizerunkowej sesji zdjęciowej, za której produkcję odpowiadaliśmy przy okazji zeszłorocznej odsłony kampanii.
Nasz dział mediów zoptymalizował kampanię digitalową, która pozwoliła przekroczyć założone KPI, a moderacja odpowiadała na komentarze, budując pozytywny buzz wokół marki i liczyła pojawiające się ❤️.
By dodatkowo zwiększyć świadomość marki i promowanej kategorii produktowej, w ramach kampanii zrealizowaliśmy działania z zakresu influencer marketingu na Instagramie.
Wybrani twórcy internetowi pokazywali, jak wygląda ich dzień w towarzystwie 100% Soków i zachęcali tym samym swoich followersów do wizyty w lodziarnio-kawiarniach naszego klienta. Nie zabrakło także współprac z content creatorami na TikToku.
Efektywne konkursy to nasza specjalność. W tym przypadku mechanika konkursu, w którym wzięło udział kilka tysięcy osób, polegała na przesłaniu kreatywnej odpowiedzi na pytanie “Jak cieszysz się chwilami relaksu ze 100% Sokiem?” i dokonaniu zakupu w jednym z lokali naszego klienta, co realnie przełożyło się na sprzedaż. Aplikacja konkursowa pozwalała też zagrać w zaprojektowaną i stworzoną na potrzeby aktywacji grę, w której zbiera się 🍏🍓🍊, dając jeszcze większy fun przy przesyłaniu zgłoszeń.