Oclean
Best Kiss Ever
Po pandemii zwiększył się procent ludzi, którym doskwiera uczucie samotności.
Odczuwa ją 60% osób w wieku od 12 do 24 lat.
Kiedy, już uda się nam kogoś poznać odczuwamy silny stres związany z przełamywaniem “pierwszych lodów”, a w końcu zależy nam by każdy pocałunek, był najlepszym pocałunkiem na świecie.
Kluczem do udanych pocałunków jest pewność siebie i… prawidłowa higiena jamy ustnej, a jak wskazują badania – ponad 90% z nas nie wie, czy robi to dobrze.
Jak pokonać niepewność, stres i obawy towarzyszącą nam podczas pogłębiania naszych partnerskich relacji? W odpowiedzi stworzyliśmy wyjątkową kampanię BEST KISS EVER dla Oclean, producenta szczoteczek sonicznych, po raz pierwszy w historii adresując kwestię romantycznej natury związków międzyludzkich z dbaniem o higienę jamy ustnej.
Sesja zdjęciowa, będąca podstawą Best Kiss Ever, pokazuje całujące się pary. Chcieliśmy, aby kampania była inkluzywna, więc zaprosiliśmy do niej 4 pary: hetero, homoseksualne oraz OzN, bo przecież każdy zasługuje na najlepsze pocałunki.
Kampania w liczbach
-
8bohaterek i bohaterów
-
3mln zasięgu kampanii
-
14.7mln wyświetleń reklam
Czułość, emocje i intymność pozwoliły nam pokazać produkt w nienachalny sposób w otoczeniu prawdziwych historii miłosnych. Dla pewności siebie. Dla pocałunku. Dla zdrowia. Dla siebie i bliskiej osoby.