Wykorzystujemy pliki cookies aby nasz serwis działał poprawnie. Klikając 
na przycisk, akceptujesz ich wykorzystywanie. My je lubimy, chętnie klikając.

Oclean

Best Kiss Ever

Po pandemii zwiększył się procent ludzi, którym doskwiera uczucie samotności.
Odczuwa ją 60% osób w wieku od 12 do 24 lat.

Kiedy, już uda się nam kogoś poznać odczuwamy silny stres związany z przełamywaniem “pierwszych lodów”, a w końcu zależy nam by każdy pocałunek, był najlepszym pocałunkiem na świecie.

 

Kluczem do udanych pocałunków jest pewność siebie i… prawidłowa higiena jamy ustnej, a jak wskazują badania – ponad 90% z nas nie wie, czy robi to dobrze.  

 

Jak pokonać niepewność, stres i obawy towarzyszącą nam podczas pogłębiania naszych partnerskich relacji? W odpowiedzi stworzyliśmy wyjątkową kampanię BEST KISS EVER dla Oclean, producenta szczoteczek sonicznych, po raz pierwszy w historii adresując kwestię romantycznej natury związków międzyludzkich z dbaniem o higienę jamy ustnej. 

Sesja zdjęciowa, będąca podstawą Best Kiss Ever, pokazuje całujące się pary. Chcieliśmy, aby kampania była inkluzywna, więc zaprosiliśmy do niej 4 pary: hetero, homoseksualne oraz OzN, bo przecież każdy zasługuje na najlepsze pocałunki.

Swipe left or right

Kampania w liczbach

  • 8
    bohaterek i bohaterów

  • 3
    mln zasięgu kampanii

  • 14.7
    mln wyświetleń reklam

Czułość, emocje i intymność pozwoliły nam pokazać produkt w nienachalny sposób w otoczeniu prawdziwych historii miłosnych. Dla pewności siebie. Dla pocałunku. Dla zdrowia. Dla siebie i bliskiej osoby.