Ruukki - Kampania wizerunkowa header

Moja mała Skandynawia

Kampania wizerunkowa

Kampania miała na celu przybliżenie wartości marek Ruukki, Plannja i Siba oraz podkreślenie ich skandynawskiego rodowodu. W ramach kampanii stworzyliśmy stronę internetową mojamalaskandynawia.pl, na której można było zapoznać się z filozofią i kluczowymi wartościami marek należących do Ruukki. Na potrzeby kampanii wizerunkowej przygotowaliśmy także specjalny spot reklamowy.

Całość wspieraliśmy szeregiem działań marketingowych, w tym m.in.: promocją filmu na Facebooku, Google, YouTube oraz w telewizji. Wraz ze startem kampanii „Moja mała Skandynawia” obecność marki w mediach społecznościowych została również rozszerzona o profil na Instagramie.

Ruukki video
Odtwórz video

obejrzyj film

Efekty

856 909

zasięg kampanii

218%

wzrost zaangażowania na profilu Facebook

11 219

liczba UU, którzy odwiedzili stronę kampanii

Odpal nam brief

kontakt