Jesteśmy grupą 45 specjalistów

z zakresu digital marketingu.

Jesteśmy grupą 45 specjalistów

z zakresu digital marketingu.

Michał Dunin

Dyrektor Zarządzający

Ekspert komunikacji marek i firm z zakresu strategii digital, public relations i ambient advertising. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych. Na swoim koncie ma wiele nagród za zrealizowane kampanie. Wykładowca UW. Prelegent wielu konferencji branżowych.

Przemysław Puchalski

Dyrektor Kreatywny

Projektowaniem na potrzeby kampanii reklamowych i PR zajmuje się od 2008 roku. Obecnie przygotowuje koncepcje kreatywne i zarządza studiem graficznym agencji. Uwielbia digital painting i concept art. Jego umysł jest stale bombardowany nowymi ideami, które rozpalają ogień twórczej pasji i pobudzają wyobraźnie współpracowników. Materiał wybuchowy i łatwo palny, ma sądowy zakaz zbliżania się do otwartego ognia.

Adam Skrzypek

Senior Account Manager

W branży social media od 2010 roku. W WebTalk zajmuje się tworzeniem strategii i koordynacją projektów dla kluczowych klientów. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za marki takie jak Saturn, Piaggio, Vespa, Exim Tours. Specjalizuje się w obsłudze klientów z branż sportowej, motoryzacyjnej i technologicznej. Projekty za które odpowiadał zdobyły trzy statuetki Stevie Awards.

Katarzyna Jaryczewska

Office Manager

Office/Atmosphere Manager, Ogarniacz Chaosu, Dyrektor Departamentu Dobrej Zabawy. Bunia zajmuje się wszystkim co leży w gestii administracji, od dokumentów począwszy po zakup kul zorbingowych na imprezę integracyjną w biurze skończywszy. Poza tym jako ABI pilnuje by dane osobowe były przetwarzane zgodnie z ustawą.

Agnieszka Sochal

Producent

Dla współpracowników Baks. W WebTalk odpowiedzialna jest za zarządzanie pracą studia fotograficznego. Jest miłośniczką estetycznego designu i nie czyta źle sformatowanych tekstów. Grammar nazi, nie znosi literówek.

Adam Kaczmarek

Strateg

Od maja 2015, pracuje w WebTalk na stanowisku stratega, jest odpowiedzialny za opracowywanie strategii komunikacji w internecie (m.in. w social media) dla obecnych i przyszłych klientów agencji.

Urszula Piętka

Account Manager

Z social mediami związana od 2011 roku. Doświadczenie zdobywała w takich agencjach jak brand karma, Socializer, The Digitals. Specjalistka w zakresie marketingu sportowego i automotive. W WebTalk pełni funkcję Account Manager, gdzie jest odpowiedzialna za marketing społecznościowy Kia, wsparcie w zakresie digital marketingu oraz zarządzanie zespołem accountów.

Radosław Gorczyca

Manager działu reklamy

Związany z branżą Social media od 2011 roku. W Webtalk odpowiedzialny za prowadzenie kampanii reklamowych dla Klientów agencji. Zajmuje się optymalizacją kampanii oraz odpowiada za dział reklamy, z którym dzielnie realizuje założone KPI.